I made it!

Jag klarade av att vara i skolan hela dagen och dessutom så jobbade jag ändå. Men det var inte direkt jobbigt eftersom att vi hade foto.
Vi får väl se hur länge jag orkar vara i skolan hela dagar och dessutom prestera något när jag är där.

Så idag har jag alltså varit i skolan och resten av dagen så ska jag faktiskt inte göra så mycket. Jag kanske ska åka på yoga, men det är inte säkert. Tror inte det faktiskt.
Sen så ska jag kanske följa med på en lägenhetsvisning med min bror, hans flickvän och pappa. Men tror inte att jag orkar det heller.

Har en känsla av att jag bara vill ta det lugnt ikväll och inte göra nånting. Även om jag nu varit hemma flera dagar utan att ha gjort något.

Jag ska i alla fall dricka min älskade O'boy nu! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0