in the name of love

Rubriken har ingenting med inlägget att göra. Tog bara det första som dök upp i mitt huvud.

Idag är det fredag och egentligen så ska jag vara i skolan just nu och ha lunch. Men eftersom att jag tydligen måste stängt av mitt automatiska alarm så väcktes jag inte imorse. Vilket ledde till att jag försov mig och vaknade för en timma sen. Och nu är det ingen idé att åka dit.
Ska träffa min nya mentor idag kl 12.15 så ska åka in till stan så jag är på skolan till kl 12 i alla fall. Sen efter det så ska jag köpa Cola och sen ska jag åka hem och då har jag helg!

Det är väl det jag ska göra idag. Tror att jag ska börja på mitt porträtt av Johnny Depp när jag kommer hem sen.

Write ya' later!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0