några cider senare...

Just nu är jag nog ganska glad över att mina föräldrar inte läser min blogg. För om de gjorde det så skulle jag nog inte få träffa min pojkvän något mer!

Den här kvällen, hittills och ett tag till, har bestått av att dricka cider (eller öl för männen i hushållet) och trevligt umgänge.
Önskar att min älskade vän hade varit här för då hade det varit mycket trevligare!

Vill bara säga att jag saknar ditt sällskap Sis'
Du är en underbar person och det vet du. Det här säger jag inte bara för att jag har fått i mig lite alkohol utan jag menar det verkligen! Och det vet du att jag gör.
Jag tycker att du förtjänar det bästa och det spelar ingen roll vad det än gäller.
Snart 15 år tillsammans och många fler år ska det bli!
Jag älskar dig och du kommer alltid att vara en person som alltid kommer finnas i mitt hjärta oavsett vad som än händer.
Och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer att finnas där för dig och jag vill att du ska veta att du alltid kan prata med mig om allt för jag lyssnar alltid! 
Jag känner det du känner och du känner det jag känner ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0