ni har väl inte glömt?

Just nu ligger jag i sängen och håller på att titta på 2012, den gick på tv och började se den där men sen fortsatte jag att se den på datorn, utan reklamavbrott. Dock så är den inte slut ännu för pratade en stund med älskling innan han skulle sova. Tog en paus i filmen för jag kom på att jag ska ladda ner en annan film, som heter Mini's First Time med Nikki Reed.

Förresten, ni har väl inte glömt att ställa om alla klockor till sommartid? Man ska alltså flytta fram klockan en timma.
Så klockan är inte mer än strax efter midnatt nu, hehe.

Aja, antar att de flesta ligger och sover eftersom att de ska till jobbet/skolan. 
Sleep tight!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0