nighty night

Då var det dags för det där som heter sova. Jag är så otroligt trött på morgnarna att det är sjukt alltså, antar att det är sommartiden som gör det. Att ställa om sig sådär är inte riktigt min grej. Men jag vänjer mig snart.

Jag har kommit in i en rit-period. Brukar ha rit-perioder i mars-april. Så första dagen blev igår då jag skissade en bild på Britney Spears, gillar inte henne men gillar bilden som jag utgick från. Sen fick jag jobba mycket med hår vilket jag vill träna på.
Och idag har jag ritat en Ford Mustang 67 till min andra hälft eftersom att hon bad om det. Hoppas bara att hon gillar den och att den är ungefär som hon vill ha den! 
Imorgon ska jag börja på ett porträtt av älskade och snyggaste Johnny Depp! Får alltid sådan ångest när jag bestämmer mig för att rita snygga människor, för är så rädd att jag ska rita dem så fula. Men jag hoppas att det ska gå bra.

Nu ska jag se en film och hoppas på att jag inte är lika trött imorgon när jag ska kliva upp för att åka till skolan.

Nighty night!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0