nothing to say

Tänkte att jag kanske skulle skriva något. Men jag har inte direkt något att säga.
Har vräkt ur mig mina tankar som snurrar i mitt huvud redan så det finns inte direkt något att skriva.
Men imorgon ska jag ju träffa min nya mentor igen så det kanske uppstår fler tankar då.

Har ganska tråkigt och har typ ingenting att göra just nu. Får se vad jag kan hitta på att roa mig med.

Idag så läste jag i körkortsteori-boken i någon timma innan det var dags att bege sig till skolan.
Det gick faktiskt bra. Har inte hamnat efter något i svenskan så det är lugnt på den fronten, vilket känns skönt.
Det är nationella som står på tur. Inte så kul men jag vill faktiskt ha godkänt i Svenska B så you got to do what you got to do.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0