söndagsdejt

Igår så kom min andra hälft och hämtade upp mig sent på kvällen. Då åkte vi till henne och kollade på en asäcklig skräckfilm - Grave Encounters. Det var nog ärligt talat den äckligaste skräckfilm jag någonsin sett. En blandning mellan Paranormal Activity och SAW. Tror aldrig att jag hoppat till så mycket av en skräckfilm förut.
Men det var ju i och för sig det jag var ute efter också. Älskar kicken man får!

I alla fall så ska min andra hälft ta med mig ut på dejt idag. Det blir solarium och middag.
Har inte solat solarium på evigheter! Får väl se hur mycket färg man får.

Nu sitter jag vid hennes dator helt ensam medan hon duschar, she better hurry up för det är tråkigt att vara själv!

Har inga bilder här så det får bli en gammal en.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0