sunday

Lyckligtvis så är det soliga dagar ganska ofta nuförtiden. Vilket betyder att våren kommer snart!
Dessutom så är det ljust länge på dagarna nu. Längtar till sommaren då solen går ner vid 00 och upp igen vid 03. Och mellan de tre timmarna så är det fortfarande jätteljust ute - helt underbart!

Inatt så sov jag hos min själsfrände, vi hade lite filmkväll som vanligt och åt lite godis. Vi stickade som två gamla tanter också! 
Jag är snart klar med min halsduk, då ska jag köpa ett svart ganska tjockt garn och sticka en till halsduk. Dock inte en tubhalsduk den gången utan det får bli en lång som man virar runt halsen!

Nu sitter jag bara vid min kära dator och kollar runt lite. Ska kolla lite kläder och skor och sånt! Farligt.
Är lite illamående också, typ mens-illamående. Vilket är konstigt eftersom att jag inte har mens! Men men.. Det går säkert över sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0