svullo

Igår blev det kinamat till middag och idag blir det kebabtallrik! Haha, nyttig man är.
Men just nu så kan vi typ inte direkt laga mat i vårat kök eftersom att det renoveras men det ska förhoppningsvis vara klart imorgon eller på onsdag. Så vi får helt enkelt äta middag på favoritpizzerian! Men jag klagar inte för då får jag äta min älskade kebabtallrik.

Seriöst, jag har blivit helt besatt av att äta kebabtallrik, det är så jävla gott! Äter typ pizza mer och mer sällan, men det är bra för när man väl äter pizza då så är det asgott. Det blir så tjatigt om man jämt tar pizza liksom. Även om man tar olika pizzor.
Så jag är inne i en kebabtallrik-fas.

Har faktiskt inte gjort ett skit idag. Min klass var på friluftsdag och åkte slalom vilket är skitkul, men jag har inte fått någon info eftersom att jag bara läser två kurser med min klass nuförtiden.

Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra med skolan, det är otroligt svårt. Och studiebesöket på livsmedel har blivit framflyttat till nästa vecka.

Nästa vecka får jag även träffa min älskling igen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0