vad har hänt med mig?

Jag hoppas att inte det här försvinner bara för att jag skriver om det.

I förrgår hade jag tråkigt och jag visste inte vad jag skulle göra. Så jag ställde mig och bakade. Och det är ju en del jobb med att baka, man ska ta fram allting, baka och sen ska man städa bort allting också och diska och sånt.
Men det gjorde jag utan problem. 
Det hade jag aldrig gjort för typ en månad sen. Då hade jag suttit kvar framför datorn och försökt komma på någon rolig sida att gå in på. Istället för att ha ställt mig och bakat helt huxflux.

Och igår så frågade mamma om jag ville följa med henne och pappa och handla.
Då följde jag med och jag hjälpte till ganska mycket när vi handlade.
Sen när vi kom hem med våra 3 XL kassar proppfulla med grejer så stod dem i köket när jag skulle göra O'boy.
Jag stod där och tittade på de gigantiska kassarna och ba: Äh, det här går ju fort att plocka ur!
Så då gjorde jag det.

Jag vet inte vad som hänt med mig, det känns bara som att jag har mer lust till att göra saker och ting. Vilket är skönt!
Så jag hoppas att det stannar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0